Kelle poole pöörduda, kui toode ei funktsioneeri korralikult?

Kui mõni Ifö toode ei funktsioneeri korralikult (näiteks kui WC-potil on defekt või see ei tööta üldse), pöörduge teile WC-poti müünud poe või paigaldaja poole. Samuti on oluline hoida alles kviitung, et saaks dokumentaalselt tõendada, kust toode osteti.

Kui paigaldaja või pood ei suuda Ifö tootega seotud probleemi lahendada, võtavad nad ühendust meie kui tootjaga. Seejärel otsustavad müügiesindus ja Ifö, milline on parim lahendus.

Kas Iföl on tootegarantii?

Ifö tooted on hõlmatud Geberiti kontserni üldise tootegarantiiga. Altpoolt leiate garantii põhifunktsioonid. Ifö toote ostmisega kaasneb täisgarantii.

Prast 1. jaanuari 2019 ostetud toodete kohta kehtivad järgmised tingimused:

10 aastat

  • Sanitaarkeraamika (WC-potid, kraanikausid, bideed, pissuaarid, dušialused jne)
  • Sünteetilised tooted (vannid, dušialused)

2 aastat

  • Prill-lauad ja katted
  • Dušinurgad ja vanni dušiseinad
  • Dušikabiinid

Garantiinõude korral võtke ühendust toote müünud poe või paigaldajaga.

Garantii kehtib enne toote ostmist tekkinud defekti korral. Garantii tagab defektse toote (või selle osa) defekti kõrvaldamise.

Ifö garantii ei hõlma järgmist:

  • valest paigaldamisest põhjustatud defektid
  • toote hooldamata jätmine
  • toote vale kasutamine
  • vale remont
  • kui toodet on muudetud
  • kui lõppkasutaja oli ostmise ajal toote defektist teadlik
  • kauba tarnimise järel tekkinud tootedefektid.

Ifö klienditeenindus

Ifö klienditeenindusega ühenduse võtmiseks soovitame pöörduda kohaliku paigaldaja poole. Kohalik paigaldaja tunneb konkreetseid tooteid.